Direktlänk till inlägg 7 april 2008

ÄNNu en lista!

Av Sara Olsson - 7 april 2008 11:16

Vad heter du: Sara
Ålder: 25, fyller mera i juli!
Jag kommer från: Dalarna
Jag bor: Uppland
Drömvikt: Mindre
Hårfärg: Röd-brun
Ögonfärg: Grå-blå


Kroppsdel jag tycker bäst om på mig själv: aha...vad tror du?
Jag sover: I min säng!

Om jag vore en färg: så självklart skulle det bli en melerad variant...


Bästa plats på jorden: Afrika, kanske!

På min fritid: Bloggar!
Vill: Göra något skojjig!
Jag samlar på: minnen och besökare på min blogg! *haha*


Favorit:
..man:  T

..kvinna: Mams

..syssla: ?

..sprit: "mögel"
..färdmedel: Helt klart cyckel och tåg!
..tv-program: tittar hellre på film...


Social eller antisocial: Beror lite på..
Killar eller tjejer: Vad ska jag ha dem till? I vilket sammanhang? Gillar alla som vänner!


Randigt eller rutigt: Randigt
Färgat hår eller naturligt: Färgat

Beroende av: choklad, musik, kramar, kärlek.
Hur mycket smink använder du dagligen: Mascara, eyeliner?


Ätit idag: inget, än så länge!

Dagens klädsel: Munkis och jeans


Vilka hårfärger har du haft: Mycket brunt men annars väldigt rött, blont, blått, lila, svart....


Brukar du äta frukost: Nej. om man inte räknar dagens första mål automatiskt som frukost..

Vad gör du på vardagarna: surfar, tränar och en massa annat!
Vad gör du om helgerna: Typ samma pluss att jag jobbar!
Gillar du att få uppmärksamhet: Positiv uppmärksamhet är väl något alla mår bra av?
Husdjur: Sambo ;)
Brukar du bädda sängen: Hehe, bara om vi får besök!
Har du mest skivor eller filmer: Filmer!!

Vad har du på väggarna: Vackra tavlor och andra ting...
Hur många timmar sover du på en natt: Rätt många..

Beskriv dig själv med tre ord: Glad Konstig Trött

Vem betyder mest för dig: Mitt Hjärta.
Föredrar du att vara singel: Nej
Är du singel: Nej
Är du nöjd med dig själv: Annars får man göra något åt det!

Vad var det senaste du sa: Godnatt!
Vad har du i ditt fönster: Blommor och lampor

Hur dags gick du och la dig igår: sent...
Och klev upp idag: kanske 10

Har du fler kort på dig själv än vänner: Vet...kanske....
Har du bra minne: Ibland
För eller emot plastikoperationer: Nödvändiga, men inte onödiga!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 30 juli 2008 11:33

Hittade min gamla bok med recept på olika sorters kladdkakor! Mumms! Så här kommer första receptet som är på en Mikrokladdkaka   175gr smör eller margarin3 ägg 3dl strösocker2dl vetemjöl4msk kakao1msk vaniljsocker1. Smält smöret på låg värme 2. Vispa...

Av Sara Olsson - 28 juli 2008 22:56

Det var alldeles underbart skönt att ha sovmorgon...känns som om det vore hur länge sedan som helst! Dagen började med att jag tog en dush...efter jag var färdig gick jag in i mitt rum för att klä på mig, och såg sängen! Den såg så himla inbjudande u...

Av Sara Olsson - 27 juli 2008 23:44

Lagmt till vasaloppet (jo faktiskt) så ville jag komponera nån drink som hade med det temat att göra, visste inte hur jag skulle göra då barens begränsade utbud inte innehöll blåbärssoppa.....sagt och gjort så köpte jag en egen förpackningmed blåbärs...

Av Sara Olsson - 27 juli 2008 16:23

En helt klart sommardrink är ju den fantastiska Limmo! Läskande sommardrink som påminner till färgen om den redan tipsade drinken: Mögel Limmo avnjuts nog bäst en riktigt varm sommardag....Väldigt bra allternativ till oss som inte gillar öl!   Limmo...

Av Sara Olsson - 27 juli 2008 16:16

Jag tror att jag ska liva upp den "gamla" kategorin Drinkbart lite granda...nu har man ju gjort en hel del nya drinkar och shots som har blivit VÄLDIGT goda och uppskattade....   Finns redan på bloggen: Cacao Dream     Kakao, socker, Mjöl och ev Dool...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards