Alla inlägg under januari 2008

Av Sara Olsson - 30 januari 2008 09:03

Det känns riktigt skojj att blogga, egentligen gör jag ju det för mig egen skull men det är alltid lika roligt att kolla in besöksstatistiken! Bara under januari månad så har jag hittils haft 359st unika besökare!!!!!

Av Sara Olsson - 30 januari 2008 08:57

Hellojkans!


tänk om det kunde vara såhär lätt att städa hemma...vad är hemligheten? *flin*

Av Sara Olsson - 30 januari 2008 08:52

Man har inget annat att göra innan man börjar skolan än att leta klipp på Youtube...haha...detta klipp kommer från samma kille som lagt upp Mario klippet som jag har infogat här nedanför detta inlägg...

men detta klipp är ett kort och koncist.....man vet egentligen inte om det är sant eller inte...*hihi*

Av Sara Olsson - 30 januari 2008 08:48

Detta otroliga klipp måste bara ses! Fatta att hålla på med detta! Bra gjort och väldigt roligt att titta på....




Av Sara Olsson - 30 januari 2008 08:16

Se det snöar, Se det snöar!

Det var vell roligt? Hurra!

Nu blir det vinter, nu blir det vinter

som vi har önskat var dag.

Nu åker.......



Ne inge mera dikter och sång på morgonen! Men vart faktiskt lite förvånad att det skulle snöa när man skulle till skolan. Mysigt värre liksom. Inatt har jag sovit ganska bra...bättre än på länge...och helt otroligt men sant så "studsade" jag nästan upp ur sängen.

Av Sara Olsson - 28 januari 2008 08:13

I dag innan jag åkte hem följde jag men mamma ner på Krylbos katthem och hjälpte till att fota alla katterna, och det gick hur bra som helst! Här nedan kan du se den urgulliga Grållan! Mysig tjej som kan riva ifrån när hon tycker att det får vara nog....



Av Sara Olsson - 24 januari 2008 15:37

Hoppas att Toyn och Annika kan fortsätta att dansa trots att hon har gjort illa sig! Man vill ju fortsätta att hejja på hemmafavoriten i fortsättningen också... Självklart förstår man om de inte kan dansa...men hoppas kan man ju alltid göra! *smile*



http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/letsdance/article1691347.ab

Av Sara Olsson - 24 januari 2008 15:06

Måste passa på och informera om det fantastiska undret som heter Google-konto! Är fortfarande så fashinerad över hur lätt allting kan vara... Funktionen som är helt klart bäst är ju kalendern! Går att få ett SMS ett vist antal minuter innan händelsen äger rum....


Om jag t.ex MÅSTE göra ett blogginlägg idag klockan 17.00 så skickar Google ett SMS som en påminnelse att jag inte ska glömma bort att blogga...   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards