Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sara Olsson - 17 april 2008 18:39

Äntligen har våren kommit till Uppsala. Idag när jag gick (tro det eller ej) till skolan så hade jag min otroligt braiga kamera i högsta hugg och knäppte en hel hög med bilder som förmodligen ska representera våren i Uppsala på något vis... Haha här kommer det iallafall resultatet från vandringen...Hade inget att göra så jag satte ihop fotona jag knäppt till ett litet mysigt vykort!

 



Av Sara Olsson - 17 april 2008 18:36

Vill inte sitta inne en dag som denna men vad gör man som vanligt! Man väntar och väntar till klockan är så mycket att man tänker att det är ingen idé att gå ut nu för dagen är ju snart snart slut ändå...*haha lata fan*


Funderar på om jag ska gå ut och gå eller om jag ska gå och träna...rentutav att kanske gå till träningen! :) *man ska inte ta i för mycket* 

Av Sara Olsson - 17 april 2008 09:04

Snart har aprill farit förbi med stormsteg och det är årligen dags för sista april i UPPSALA  *moaha* Men som vanligt så vet jag inte vad jag ska göra...! Börjrar att få panik snart, måste ju börja planera lite.


Något som är tradde är vell att ta fram de där  jäv**  engångsgrillarna!!! Nejdå missta er inte, jag gillar faktiskt att grilla! *smile*


Blir vell lite friends och festa lite *troligtvis mycket* 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards