Alla inlägg under februari 2008

Av Sara Olsson - 28 februari 2008 20:42

Som en del redan listat ut med lilltårna så tycker jag om

att tycka till om en del artiklar som blir publicerade på

Aftonbladet.se! Kul grejj som har blivit ett litet

tidsfördriv kan man säga...Hittils har det blivit korta

kommentarer som det som står i artikeln (alltså) vad

JAG tycker). 

Av Sara Olsson - 28 februari 2008 00:43

http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article1892671.ab


Ett halsband till hunden med en inbyggt gps! Finurligt kanske men jag skulle behöva denna lilla gps på mina nycklar! Glömmer ständigt bort vart jag lagt mina nycklar och springer jämt förtvivlat runt i lägenheten och letar...min vardag skulle vara lite lättare med en sån här gps...naturligtvis skulle jag behöva skaffa en till mobilen, en till nycklarna och en till min kalender...*flin* 

Av Sara Olsson - 27 februari 2008 12:57

HEllojkans!


Måste passa på att visa en bild på mina två urgulliga vovvar...

Otroligt gulliga och jag bara ÄLSKAR dem!


Av Sara Olsson - 27 februari 2008 11:25

http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article1930782.ab


Men shit vad coolt! Men hur dyrt skulle inte en sådan mobil vara? Sjävklart skulle det också vara hippt att ha en sådan mobil...men till vilket pris ska man sträcka sig när man köper nya saker hela tiden? Detta konsumerande kommer att bli jordens und......

Av Sara Olsson - 27 februari 2008 11:12

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1926416.ab


I ovannämnda artikel listas ett antal föremål som en viss kändis nu enligt domstol får hämta hos sin x-fru.....för mig är detta märkligt! Varför kan man inte komma överrens om vilka förmål som ska gå till vilken person själva för? Visst blir det jobbigt vid en skilsmässa (fattar det) men någon måtta får det vell kanske vara ändå!

Av Sara Olsson - 26 februari 2008 22:36

Hejsan hoppsan!


Klart att man måste uppdatera sin blogg ibland...kan ju inte ha samma 

tråkiga utseende hela tiden liksom! *ha*

Valde bland de vanliga layouterna som fanns och fastnade till slut för det som visas nu... 

Av Sara Olsson - 26 februari 2008 10:45

Har inte bloggat på länge nu...måste ta tag i det hela nu! *haha*

Sitter i skolan och funderar lite vad man gör egentligen.... 

Av Sara Olsson - 14 februari 2008 10:37

Hejsan!

Måste passa på och presentera stället som jag tillbringar väldigt mycket tid på helgerna...Vet inte om jag nämnt det tidigare men på helgerna jobbar jag som bartender på en lokal pub i utkanten av min hemstad Avesta (puben ligger i Krylbo).



Stället är inte så särskilt stort och har cirka 18st platser på "övervåningen" och cirka 24st på "undervåningen". I anslutning till puben finns en pizzeria som gör utsökta pizzor m.m

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards