Alla inlägg under maj 2008

Av Sara Olsson - 25 maj 2008 12:56

Morsning korsning!!


Nu har det verkligen hänt i världshitorien!!! Sara har uppgraderat sin blogg till en där man helt kan betmma layout genom att bygga den i html...det är riktigt skojj att se den nya bloggen växa fram! Vill ha min egen prägel på den och hoppas att folk nu kommer att gå över och läsa den istället...*smile*


Och adressen till den eminenta och inte färdig byggda bloggen kommer du till genom att klicka här!


Välkommen! 

Av Sara Olsson - 12 maj 2008 09:53

Hejsan Svejsan!


Var på VFU-skolan för sista gången idag och det vart riktigt najs faktiskt. 

Satt först och pratade lite i lärarummet om de olika punkterna som han skulle bedömma oss på. Skojjigt men absolut najjs!


Tänker vell skriva lite vad han skrev på nån punkt.


  • Sara är väl förberedd och välstrukturerad. Arbetar alltid målinriktat och systematiskt. Utgår alltid ifrån elevens förutsättningar och anpassar sina pedagogiska kunskaper för att nå bästa resultat.

  • Sara är en person som klarar av att få med sig grupper på ett naturligt sätt, detta medför att hennes undervisning fungerar bra!

  • Proffessionellt utförd undervisning, det märks att Sara har växt in i den blivande Lärarrollen. Sara har presterat mycket bra ifrån sig under dessa veckor.


Stolt över omdömet och tycker verkligen att det har fungerat jättebra, summa sumarum liksom! *smile*


Av Sara Olsson - 9 maj 2008 08:44

http://www.aftonbladet.se/klimathotet/article486153.ab

Av Sara Olsson - 9 maj 2008 08:41

http://www.aftonbladet.se/klimathotet/article2430951.ab

Av Sara Olsson - 8 maj 2008 22:08

Loggos i all ära men somliga saker tar priset! Snabbläste en artikel i Aftonbladet och det är bara att kolla in artikeln själv!

Av Sara Olsson - 8 maj 2008 17:58

Jo, jag måste ändå säga så när jag, Sara, sitter frivilligt ute i solen på en filt och bara myser! Det r ju inte precis jag men måste erkänna att det var riktigt mysigt...tog med mig en bok och låg och läste kanske en och en halv timmme!



Annars har det inte hänt så mycket i min dag ännu, tog mig själv en sovmorgon och nu ska jag sätta lite fart med skolarbetet också! *flin*




Av Sara Olsson - 7 maj 2008 23:47

...nejjdå, det skulle jag sldrig göra! Man jag måste erkänna att man är lite sugen på en "Mögel" drink eller nåt sådant! *mums*

Ska nog gå och värma mig lite varm choklad istället! *gottigottgott* 

Av Sara Olsson - 7 maj 2008 23:39

Hejsan Svejsan!


Nu är det tydligen helt ute med nätdejting, blinddejting m.m

Nu har det nya revolutionen kommit på raggningsfronten!

Gör son Robinson Crusoe kanske gjorde...skicka flaskpost!! 


En kvinna på 40år hade lagt ett meddelande i en flaska om

att hon sökte en vän, mest som en skojjig grejj.

Det hela slutade med att de gifte sig i höstas! *mysig egentligen* 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards