Alla inlägg den 10 april 2008

Av Sara Olsson - 10 april 2008 23:16


Jag vill passa på att berätta att bloggande faktiskt spelar en roll...

Blev kontaktad i eftermiddags av en person på Expressen som hade varit inne på min blogg och läst att jag tänt ett ljus för

Engla och hennes familj...

Många bloggar om ämnet och han ville göra ett litet minirepotage och uppmärksamma att det fins folk som bryr sig.



Jag har ingen som helst koppling till Engla eller hennes familj men jag vill på ett vördnadsfullt sätt visa att jag bryr mig. Sådana här saker borde inte få hända i Sverige! Fruktansvärt! Jag hoppas och ber att hon hittas vid liv!


Av Sara Olsson - 10 april 2008 19:20

Mors lilla dator
Mel. Mors lilla Olle

Mors lilla dator åt skogen gick,
mitt i programmet sade det klick
svart bidde skärmen och minnet försvann,
den informationen kan ingen få fram.

Brummeli-brum vad brummar där ?
Det sprakar och gnistrar, ett jordfel det är !
Blixtar blå från burken det slå,
synd att jag här nu ensam stå.

Hyscheli-hysch vad prasslar här ?
fram väller pappret ur printern där !
Den har fått nippran av tecken så små,
jag tror att jag snart hemåt skall gå.



Hittade denna vackra sång/dikt...på en annan blogg

Av Sara Olsson - 10 april 2008 19:12

Om jag vore rökare så kanske man skulle satsa på denna mobil istället! *haha* Vad får tillverkarna allt ifrån egentligen!?!

Av Sara Olsson - 10 april 2008 19:08

"Tips" nr2 på mobilfronten måste ju bara vara följande mobil! Hur i hela friden kommer man på något sådant som att bygga en SUPERSTOR mobiltelefon? Tydligen är det en kinesisk affärsman som kom på att han ville bygga världens största mobiltelefon!



Av Sara Olsson - 10 april 2008 19:04

Som en vanlig dag som denna måste man ju gå in på Aftonbladet och kolla runt lite grand och idag fastnade jag för en serie mobiler. Dessa har egentligen inget att göra med varandra utan bara coola eller allmänt konstiga.


Den första mobilen jag kollade in var en Cool G108 och som ni alla ser så är det en SUPERcool mobil som är till för att ha runt handleden...Råcool som man bara MÅSTE ha!

Av Sara Olsson - 10 april 2008 02:52

Otroligt!

Av Sara Olsson - 10 april 2008 02:48

Här kommer lite mera bilder i annat format! :)


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards