Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Sara Olsson - 23 juli 2008 10:31

Ja den hela kanske inte började så bra eftersom jag jobbade på HT från 7.30 - ca 13.00 , men direkt efter jag slutade jobbet så åkte jag och mamma ner på stan och hämtade tårtan som senare avnjöts för fulla muggar!


  • Åt lite mackor till frukost och köpte en ost/skinka/kyckling sallad och åt som lunch  

Jag visste ju egentligen inte vad jag hade beställt, det enda jag hade som "krav" var att den skulle innehålla MYCKET choklad och ingen mandelmassa...Resultatet vart jag jättenöjd med. För den som vill se kort på den fantastiskt goda tårtan kan joina Facebook.


De första som kom var farmor o farfar. Kul att det kunde komma och var pigga nog att sitta ute i det fina vädret och fika! Fick pengar av dem så det är ju bra för då kan man köpa precis det man skulle vilja ha...


  • Åt bullar och tårta (SAFT)

Efter ett tag (när man prcis tagit igen sig) så kom ena syster yster, hennes karl och Rojja Pojja! Vilket yrväder! I samma veva kom äldsta syster yster och hennes karl och deras tre killar. Ungarna badade i poolen medans vi fikade


  • Ännu mera tårta och bullar (MYCKET saft)

Syftrarna hade gått ihop och köpt ett presentkort från KICKS...så nu ska man bara bestämma sig vad man skall köpa...*beslutsångest*


  • Gjorde en jättegod macka (bild finns på face) som jag vart riktigt nöjd med! Grovt bröd med smör, skinka, gurka och paprika på...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards