Alla inlägg den 15 juli 2008

MAT

Av Sara Olsson - 15 juli 2008 21:47

Idag blir listan över det jag har ätit ganska kort då jag gick upp ganska sent. Jobbade ju eftermidag och åkte till jobbet så fort jag steg upp....


Ätit idag

  • matlåda med lassange
  • två hårda mackor med bredbar salami-ost
  • två kakor (tror att det var Brago med choklad)
  • två mjuka smörgåsar med ost och gurka på
  • en banan

och till det tillkommer det en kopp varm choklad, en del light cola och en massa vatten!
Mat
Av Sara Olsson - 15 juli 2008 15:19

Men morsning korsning till alla som FORTFARANDE läser min blogg trots att den inte varit "aktiv" ¨på hur länge som helst! Det hela började vell med att det var så himla mycket att göra i skolan så man hann/orkade inte att sitta och blogga hela tiden.


Sen fick man ju för sig att jag skulle starta en ny blogg på en annan portal där man kan göra större förändringar i själva utseendet tack vare att man kan gå in och skriva koden själv....Då jag inte var så himla bra på det så var jag utan blogg ett tag...


Men beroendet började komma tillbaka så nu kommer jag göra ett nytt försök till att berätta och mig och vad som händer i mitt liv. Denna blogg kommer mest innehålla text och de bilder som jag kommer att ta kommer att publiceras på min Facebook profil, så de som är intresserade får helt enkelt adda mig på face (och då skriva att du är bloggläsare)....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards